Косара Тончева – екзотичната красавица с излъскания имидж на дизайнер и фатална жена от последния сезон на „Ергенът“, се оказа в центъра на гръмък скандал. Както вестник „Ретро“ пръв разкри, именно тя ще бъде голямата победителка в романтичното шоу и ще спечели сърцето на най-желания мъж в България – Васил.
Но зад кулисите на тази бляскава приказка се крие съвсем различна истина, издават от обкръжението ѝ. Косара, която се представя пред зрителите и феновете като успяла дизайнерка с бутикова модна линия, всъщност продава евтини китайски дрешки, които поръчва на едро, на баснословни цени, твърдят информирани източници.
Онлайн магазинът ѝ изобилства от модели, които могат да бъдат открити за стотинки в китайски платформи като Шейн и Али Експрес. Разликата? Цената. Косара ги продава като „ексклузивни“ и „ръчно изработени дизайнерски находки“ с 300 до 400% надценка. Но както се оказва, тези дрехи нямат нищо общо с дизайн, а още по-малко с качество. Клиентки, подведени от лъскавите снимки, твърдят, че са получили дрехи с криви шевове, прозрачни материи и евтин вид – буквално парцали на висока цена.
И ако търговските трикове на старозагорката не бяха достатъчни, вълна от възмущение заля мрежата, когато почитатели на риалити шоуто започнаха да издирват стари снимки на Косара. Разкритията са стряскащи – жената, която пред камерите се кълне, че няма нито една естетична корекция, е минала през сериозна трансформация. По-старите ѝ фотоси показват различно лице – тънки устни, различен нос и съвсем друг външен вид. Сегашната ѝ визия изглежда плод на немалко козметични интервенции, макар самата тя да настоява, че всичко е естествено.
Любопитно е и че в схемата ѝ участва още една дама от предаването – Любомира. Двете заснеха фотосесии с т. нар. „дизайнерски“ дрехи, за да ги рекламират пред наивните си последователи. Този ход обаче не помогна – напротив, засили съмненията, че става дума за поредната схема, при която се пробутват евтини парцали за луксозна мода.
А най-фрапиращото – Косара не само се стреми към слава чрез „Ергенът“, но и очевидно използва шоуто като трамплин за бизнеса си без капка притеснение, че заблуждава хората. В същото време тя вече е определена като голямата победителка в шоуто и избраницата на Васил, макар финалът още да не е излъчен по телевизията. Информацията, както вече писахме, изтече от вътрешни източници на продукцията.
Историята с Косара разкрива и друга страна на риалити звездите – зад кадър често се крият хора с не толкова бляскави тайни. Фасадата на дизайнерка, жена със стил и собствен бизнес се пропука и зад нея се разкри класически образ на амбициозна инфлуенсърка, готова на всичко за популярност. За нея явно и любовта е добре планирана стратегия – да се уреди с мъж, телевизионен ефир и готова клиентела, която вярва в лъскавите опаковки.
Но феновете на предаването вече не се оставят толкова лесно да бъдат заблудени. Разобличенията валят едно след друго, а Косара, вместо да излезе с позиция, мълчи демонстративно, сякаш нищо не се е случило. А може би просто чака шоуто да приключи, за да инкасира нова доза слава и нова вълна от поръчки в онлайн магазина си. Въпросът е колко още зрителите ще се доверяват на лъскави образи, изградени на фалшива основа?
Ергенката Косара менте дизайнерка?
Красавицата, която печели сърцето на Васил, продава китайски дрехи с 400% надценка
0 коментара

Все още няма коментари